APE NEYYYY -.-

eh asal dohh . aku jelous gilababi .takley nak cakap ah jelous nye mcam mane . ee rase mcam nak makan je L tu . sebab ape ? sebab aku tawu kao suke die duhh . pehh bapak ah kan -.- mcam nak nanges mlam ney . sumpah menggigil time tengok status kau :

petty girl , iloveyou

pehh bapak ah . pastu kawan kau semua coment kan . "cakap gf wasting time ? haihh semenjak bersama L ney semakin berbunga hati kau ye" . okay memang betol kan . kau rapat gila babi kut dengan L -.- sumpah wei . rase mcam ape dahh . kau tawu tak aku sayang kau mcam pukipukipuki #kaymencarotdahhh -.- ahh bia aa kan . aku jelous gila aa . ee asal ek aku ney . aku ukan ade pape ag ngan kao kan . tp aku sayang kao lg bodoh . ahh jerit bole ? grr -.- eh siallah puihhh .

to budak TUH : aku sayang kau ketad ketad .
to budak SPM smkat : good luck . buat baek baek . bangge kan name smat tao !
p/s : akujeloustahapdewaalamduhh

BUDAK , THANKS BACE ;d

No comments:

Post a Comment