Weyy . Terasakah ?

Assalamualaikum .

Act aku nak cerita pasal aku terasa kat VELOG someone tuh . Kenapa lah kan . Aku pun tak tahu same ade dia cakap aku or member aku lagi sorang sebab die mention huruf I kat situ . Tak tahu lah kan I tu for

I : NIY / IY
I : IS


Okay Aku macam nak terasa lah siket kan .
Antara sebab sebab nya #cehh

1 - aku kawan dengan DIA semenjak dia putus kawan dengan TUUT .
2 - Kat Blog DIA tuh DIA cerita pasal masa die tenga cakap secret secret dengan PETTT .
3 - Kat Blog tuh die mention CAPITAL I .

Okeh macam terasa lah kan --' Sebab sebab diatas dah cukop buat aku macam terasa . Macam jelah kan --' #akuasikcakapperkataanterasaje =_= haihh . Kau faham tak aku taknak putus kawan ngan kau . Aku hope aku tetap stay dok seblah kau sampai tahun depan . Bukan tahun ney je okeh baby ?

To DIA : Kau kawan baik aku sampai mati . Sumpah kau sporting gila ngan aku . Happy duh dapat kawan macam kau . Sayang kau Sangat ;D



BUDAK , THANKS BACE ;d

No comments:

Post a Comment