ILYSMMMMM


assalamualaikum ;D

entry this time menggunakan bahasa baku --' sila muntah bila perlu ;D haha

nampak ? aww kite sayang die tau . Die awek kite . Kau berani kau amik lah die . Fmly kau semua aku sebatt \mcam berani je aku/ . Okay act aku nak cakap sorry bebanyak kat kao sebab selalu susah kan kao kan uda ;D tp takpe kan ? Kau tak kesah kan ? Aku tawu kau sayang aku . Aku sayang kau lebey #cehh . HAHA .

Pekk . Aku sayang kao sampai bila bila lah . Aku takkan pindah puwn . Insyaallah . Lao aku pindah puwn aku tak lupa kau aa . Kau kan kawan a.k.a sebahagian dr hidup aku wey . Sumpah terbaikk ade kawan macam kau . Sebab kau ah aku dah terpiker ah kan nak try berubah . Kau ngan dak dak ney semua cakap aku dah terok . Okay sorry . Aku ngaku aku teruk ;)

Tp aku tak boley buat pape . Mcam yg kau tulis dalam album pic kau . Semua manusia biase . Semua same kan ? Semua orang ade buat salah . Tp semua org boley berubah . Aku janji duhh aku nak try jadik EYNTAN SHAHIRA yang kau kenal mase form1 dulu . Doakan aku okey ? ;) Eh awakk . Aku sayang kau . Kau tawu kan ? hehe .

Eh uda . Aku dah anggap kau part of my life bebehh . Haa lagii . Uda kau suka tumbuk tangan aku kan ? Kau tahu tak lebam ? Kejam kau uda . Tapi kan . Serious aku cakap . Act kau baik gila . Aku tawu kau baik . Sebab kau selalu tolong aku en ? Kau selalu buat aku ketawe duhh time kat kelas . Hahaha Tak jadik aku nak buat muka sebab kne marah dengan ckgu H or N . Hehe Lagi sekali . AKU SAYANG KAU .

Lepas tuh en . Aku suke sifat kau . Kau suka share something dengan kawan . Tak suka berahsia sangat Tp kadang-2 kau berahsia jugak . Sedih tau . HAHA . And and Sifat kau yg suka Buat orang bengang tuh . Pehh Wa tabik same lu bhai . Sifat kau yg neh yg selalu buat aku happy . HAHA . Kenangan ape eh yg aku ade dengan kau . Sekejapp aku fikir --' Aku rasa mcam takde . Tp takpeh . Semua yg kite buat same same kat kelas and mane mane jeh tu kan semua kenangan jugak en ;D hehe Tp en uda . Insyaallah aku bg kau something untuk kenangan kau and aku dan dan dan hope kau ingat aku sampai bila bila pekk ;)

LOT OF LOVE ,
EIRA SHAHIRA ;)

LAST WORD . ILOVEYOU SO SO SO DAMN MUCH NURULHUDA . BANGGA NEHH ADE KAWAN MCAM KAU ;d

kbaii



BUDAK , THANKS BACE ;d

No comments:

Post a Comment