SAYA PERAMAHH .

Ye , saya peramah orangya . Kalau tak percaya sila lah tegur saya macamni "Hai iera , cutenye awakkk ! kalah hello kitty uollls ." haha ! joke joke . Guys , im such a supercool person yuuuno * bersepaiii speaking * . Dengan jiwa murni saya , saya berhasrat untuk menggunakan bahasa lembut untuk menulis belog ini . Ish , bodoh betul mouse ni *oops terkasar bahasa* . Okay on your mark ! get set ! go !

Saya suka senyum kepada semua orang yg saya kenal dan saya suka,hmm tapi saya tak boleh senyum masa saya dapat tahu saya fail dua matapelajaran . okay sambung ! Unless makcik cleaner sekolah tu pun saya sedekah senyum . Kesian makcik tu , sebak hati kalau bayangkan makcik cleaner tu mak saya . Astaghfirulllahaladzim tk boleh bayangkan ye kawan-kawan , sangat menyedihkan .

Tajuk saya pada hari ini , sangat friendly kan ? walaupun saya ganas \tipu/ , saya kena menjadi seorang yg lemah lembut seperti angelina jolie . Eh salah ,yg lemah lembut mcm lisa surihani tu . Saya suka tengok muka dia , sgt sweeet gituuuuwww :)

Jangan takut nak tegur aku . Aku jarang makan orang , aku makan pisang je *eh monyet ke ?* . Dan juga nasi . Haha , aku tak hot tapi aku cool . Mamfus lah sape yg cakap aku bajet ke apa ke. Ada aku kesah ke cik kiah cik bedah oi ? Aku tak kacau hidup kau . Kau jgn nak mengada kacau hidup aku . Kau tk tahu aku ada pisetol . Pisetol okay ! buat-buat lah gerun sikit . Eh kenapa paragraph akhir ni tertype aku-kau ? sorry sorrry , saya tak perasan :) again , saya peramah orangya . Selamat berkenalan , nama saya Intan Shahira Alexandra :) *tipu(-.-')*
BUDAK , THANKS BACE ;d

No comments:

Post a Comment